Dacă aţi elaborat un site recent, vă recomandăm să ţineţi cont de anumiţi itemi importanţi înainte de a-l lansa.

Numele de domeniu trebuie, în primul rînd, sa fie uşor de reţinut – acesta, de fapt, este scopul principal, pentru ca un nume uşor de memorat va mări şansele că vizitatorii să vă descopere, dar şi sa se întoarcă pe site.

Unul dintre itemii de bază atunci cînd se elaborează un nou site web, fie că este vorba un blog sau un site obișnuit, este acela de a crea un logo pentru site. Pentru a impresiona pozitiv vizitatorii, compania sau site-ul dumneavoastră va avea nevoie de un logo sau un banner personalizat, care să reflecte cît mai bine domeniul de activitate şi serviiciile oferite.

Majoritatea celor care doresc să aibă un magazin online creat de o firmă de web design, în general din Republica Moldova, au o alegere grea de făcut.  Deoarece companiile de specialiatate precum şi webdesignerii ca freelancer se găsesc într-o abundenţă la o simplă căutare pe Google.  Şi cum această meserie nu necesită ca firma angajată şi clientul să abia acelaşi oraş comun ca şi sediu, lista devine mult mai mare.

Nofollow este un atribut html care “instruieşte” motoarele de cautare sa nu considere acel link ca un “vot” pentru pagina spre care conduc.

Încercaţi să vă imaginaţi o pagină ca un recipient plin cu lichid, în cazul de faţă SEO Juice. În momentul în care postaţi un link în această pagină va apărea o cedare de seo juice către adresa spre care trimiteţi. Cu cît mai multe linkuri, cu atît cantitatea de seo juice care revine fiecărei pagini va fi mai mică.

Structura de navigare Wordpress este determinată de aspectul template-ului ales. Schimbarea ca structură din nou, presupune o cunoaştere a limbii de scripting WP şi CSS. Cu Joomla, nu aveţi această problemă deoarce meniurile sunt controlate prin intermediul panoului de control şi de atribute cum ar fi datele, numele autorului etc., pot fi activate şi dezactivate pe articol sau pentru tot site-ul printr-un singur click. În acest sens, Joomla este mult mai mult un sistem de management de conţinut.

Fără nici un dubiu, activitatea de search engine marketing este printre cele mai complexe tipuri de marketing deoarece cerinţele, regulile şi preferinţele motoarelor de căutare evoluează în mod constant. Avînd în vedere că majoritatea vizitatorilor de site-uri le găsesc pe acestea prin motoarele de căutare, activitatea de search engine marketing este absolut cel mai bun mediu pentru internet marketing.

Reţelele de socializare vă ajută foarte mult să vă promovaţi website-ul. Una dintre cele mai cunoscute şi utilizate este Facebook. FaceBook este o reţea socială online  unde puteţi întîlni persoane/prieteni, oameni care au aceleaşi interese ca şi dvs.. Utilizatorii înregistraţi au posibilitatea să-şi găsească prieteni, dar şi orice utilizatori din toata lumea, nu numai din ţara în care se află. În cele ce urmează vă vom arăta cum vă puteţi promova site-ul utilizînd Facebook.

RSS (Really Simple Syndication sau Rich Site Summary) este un format standard, bazat pe XML, folosit pentru a facilita publicarea şi popularizarea conţinutului web.

Standard-ul RSS este folosit de majoritatea site-urilor de ştiri, şi în special de acele site-uri care pun în valoare conţinut proaspăt într-un timp scurt. Bineinţeles, standardul RSS poate fi folosit pentru absolut orice fel de informaţii ce pot fi prezentate sub formă de articole. Majoritatea blog-urilor prezente online au o sursa RSS pentru articolele publicate, sau chiar pentru ultimele comentarii adaugate.

Primul aspect este popularitatea, cît de des sunt cuvintele cheie căutate. Uneltele pentru determinarea popularităţii cuvintelor (altele decît cele de la Google) folosesc datele achiziţionate de la o serie de motoare de căutare mai mici împreună cu un set de algoritmi pentru a estima numărul de căutări realizate pentru anumite cuvinte. Recomandabil este să folosiţi atît “tool-ul” de la Google, cît şi alt soft pentru determinarea popularităţii cuvintelor cheie.

Page 1 of 5

София Дървен материал цени

София Дъски цена