În lumea Search Engine Optimization (SEO), link-urile sunt arterele care transportă "sângele" (autoritatea) între diferite site-uri. Succesul clasării unui site depinde în mare măsură de calitatea și cantitatea link-urilor care îl indică.
Însă nu toate link-urile sunt create egale. Aici intervine conceptul de link "nofollow" și rolul său esențial în gestionarea modului în care motoarele de căutare interpretează și distribuie autoritatea.
Citește mai mult: Despre Link-uri "nofollow" -Tag-ul nofollow
WordPress este de departe cel mai popular Sistem de Management al Conținutului (CMS) din lume, alimentând peste 40% din toate site-urile web. Popularitatea sa se datorează ușurinței în utilizare și ecosistemului vast de plugin-uri. Totuși, ca orice platformă, WordPress nu este lipsit de dezavantaje.
Pentru companiile care caută o soluție de dezvoltare web, este esențial să înțeleagă și riscurile asociate cu utilizarea WordPress, în special pe termen lung.
Pentru orice afacere care dorește să fie găsită de clienți, prezența în motoarele de căutare (precum Google sau Bing) este vitală. Search Engine Marketing (SEM) este termenul-umbrelă care înglobează toate tacticile și strategiile folosite pentru a obține vizibilitate pe paginile cu rezultate ale căutării (SERP-uri).
Pe scurt, SEM se referă la eforturile deliberate de a vă asigura că site-ul dumneavoastră apare în primele poziții atunci când publicul țintă efectuează o căutare relevantă.
Citește mai mult: Ce reprezintă search engine marketing (SEM)?
Facebook rămâne una dintre cele mai puternice platforme de marketing din lume, oferind oportunități unice de a ajunge la miliarde de utilizatori. Promovarea eficientă a site-ului dumneavoastră pe Facebook necesită mai mult decât simpla postare de link-uri; necesită o strategie bine definită care să valorifice puterea datelor și a comunității.
Iată cum puteți folosi Facebook pentru a genera trafic relevant, lead-uri și vânzări către site-ul dumneavoastră:
Citește mai mult: Cum vă promovaţi site-ul prin intermediul Facebook?
Înțelegerea modului în care informația circulă pe internet este esențială. Unul dintre cele mai vechi și mai eficiente protocoale pentru distribuția automată a conținutului este RSS (Really Simple Syndication).
Pe scurt, un flux RSS este un format de fișier bazat pe XML care permite site-urilor web să publice (sindicalizeze) automat conținut actualizat, cum ar fi articole de blog, știri sau podcasturi, pentru ca acestea să poată fi citite și agregate de utilizatori sau de alte platforme.